Ensimmäinen luku on minä muodossa, puhujana toimin, minä, Annelie Stone.

Tässä olen minä, Annelie Stone ja ihana mieheni Max Stone. Olemme molemmat rapuja (kai) ja molemmat mustatukkaisia. Minä olen sinisilmäinen ja Max vihreä.

Tässä onkin hieno kuva tontistamme juuri kun olimme muuttaneet. Meillä on lampi missä on paljon ahvenia ja kasvihuone. Talossa on tällä hetkellä yksi makuuhuone keittiö kylpyhuone, olohuone ja yksi makuuhuone joka on jaettu lastenhuoneeksi ja makuuhuoneeksi, tilaa on neljälle.

Päädyin kasvihuoneeseen, kylvämään ja hoitamaan tomaatteja.

Kutsuin tietysti heti puutarhakerholaiset.

Heitä tuli kolme tässä ovat miehet. Tuo papparainen on jotenkin pelottava.

En minä sinne puutarhakerhoon sitten päässytkään, vaikka olin ahertanut silmät päästäni tomaattien parissa. Max oli päättänyt onkia ja sai ahvenen ja monnin minä päätin sitten kerrankin tehdä jotain hyvää ruokaa.

Ja päivä päättyi ihanasti, ainakin omasta mielestäni. Päätimme mennä hommailemaan salaisia puuhia.

Me kuhertelimme....

...Ja muhinoimme, ajankuluksi....

....No huhhuh, taidettiin mennä vähän liian pitkälle mutta ihanaa oli.

Loppusuukko ihanasta illasta (yöstä) ja sitten nukkumaan.

Kun heräsin Max oli heti hauskuuttamassa nauroin ja kikatin Maxin vitseille niin että olin tulla hulluksi.

Menimme katsomaan aamu-uutiset, käsikädessä on aina mukavampaa.

Se äityikin hullutteluksi. No mikäs siinä mitä nyt on kevät ja rakkautta ilmassa.